Walia jest zielona i przyjemna

Dzis przejechalem 105 km. Niemal cala trase przejechalem szlakami rowerowymi! Dzis wyjechalem do pieknej Walii przez most, ten starszy wybudowany w latach 60tych – Severn Bridge. Pomimo ze przechodzi przez niego autostrada to I tak jest obok sciezka rowerowa. Z mostu widac tez drugi dluzszy most I nowszy. Jak mi powiedzial jeden z pracownikow dzialajacych Na moscie – mosty sa zbudowane na rzece ktora Ma najszybszy nurt ze wszystkich rzek w europie. Co ciekawe Na pylony wyjezdzaja robotnicy winda!! Wciskaja guzik i juz sa na szczycie mostu. Spotkalem tez dzis grupe rowerzystow ktorzy wyjechali wczoraj z Bath (ja tez tam wczoraj bylem). Okazało się że odprowadzaja swojego 40sto kilku letniego kolege ktory rowerem również jedzie do szkocji ale poludniowej.
Poza tym spotkalem dzis starszego czlowieka ktory okazal sie tak serdeczny zr zaprosil mnie na obiad do siebie do domu i na herbate. Musiałem odmówić temu starszemu molemu Walikczykowi, świetnie mi się z Henrym rozmawialo ale czas mnie gonil, a szkoda to pierwszy raz kiedy Ktos mnie zaprasza do siebie mimo iż się nie znamy. Walka jest zielona, drogi szerokie.
Cardiff to bardzo spokojne miasto choć pomoc wieczorami w weekendy wiele osób baluje w centrum. Dziś bardzo spokojnie tak jak bym przyjechał do 100 tysiecznego miasta.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przygotowania do wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

