Hornsea dzien 13

Wczoraj mialem jeszcze jedna smieszna historie. Mianowicie pompocnik wlascicielki motelu chcial byc
Mily i sam chcial wprowadzic rowerem do pomoeszczenia dla rowerow. Niestety nie mogl w miejscu obroicic roweru aby nim wjechac przez drzwi. Gdy wyszlem do niego zapytal mnie Co Ja Mam W Tych Torbach Rowerowych! Po drugiej stronie budynku bylo wejscie do pubu ludzie smiali sie z calej sytuacji. Dopiero jak sciaglem torby mogl obrocic rower tak aby przejechac nim przez drzwi. Ten sam czlowiek opowiadal mi rano ze pracowal z
Polakami z okolic Krakowa i Warszawy w Elektrowni kolo Thorne. Bardzo milo wspominal tych ludzi 🙂 Dzis rano pekl mi wentyl podczas pompowania prZedniego kola na szczescie powierze nie ucieka. Kupilem po drodze dodatkowa detke mam teraz dwie. Dzis padalo ale nie byla to ulewa, jest nadal cieplo. W hrabstwie Yorkshire obok nothingam (gdzie zyl robin hood) podaje sie do English brekfest black pudding (jest to plaster kaszanki lekko podpieczony tak aby byl tylko cieply). Kingston upon Hull jest nazywany przez tutejszych poprostu Hull.
Jechalem do Hull przez platny dla samochodow most Humber Bridge otwarty w 1981 roku. Tylko w Hull budki telefoniczne nie sa czerwone a zamiast tego sa kremowa dlatego gdyz to miasto ma wlasnego operatora telefonicznego. W Hull jest port z jachtami oraz centrum nowych technologi ktore mozna zwiedzac.
Dzis spie w Hornsea mam widokiem na Morze Polnocne. Spie w pieknym domu zbudowanym w 1890 roku!
Dzis przejechalem 100km, jest to Moj 13 dzien, do tej pory przejechalem 1370km, bylem Na zachodnim wybrzezu od strony Walii przy Morzu Irlandzkim, teraz jestem Na zachodnim wybrzerzu w Angli przy Morzu Polnocnym.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przygotowania do wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

