Durham

Dzis dzien rozpoczal sie ciezko. Wyjazd z Whitby to nachylenie 25% na szczescie ta nachylenie nie bylo przez cala dlugosc podjazdu wiec moglem wyjechac. Teraz tez wiem ze w Walii najtrudniejszy fragment jaki mi przyszlo pokonac gdy sie zgubilem w gorach miedzy St Davids a aberystwyth musial miec jakies 40% bo 25% przy tamtym to pikus 🙂 Dziś zatrzymalem się obok Durham w Pity Me. Samo Durham ładna miejscowość cos jak Bielsko-Biala może trochę większa. Mieszkam w inn czyli kolejny motel restauracja i pub. Jest to pierwszy Inn z pomieszanym stylem hiszpansko angielskim.
Dziś straciłem ponad godzinę aby wyjechać z miasta Middlesbrough które było w połowie mojej trasy. Jak się okazało po ponad godzinie i jeździe po obwodnicach oraz odwiedzeniu samego centrum miasta wróciłem do miejsca z którego zaczęła się wycieczka po mieście. Jak się okazało rozwiazanie było pod nosem. Trzeba było skręcić w prawo a nie jechać prosto i prosto do rurawia który okazał się Transporter Bridge czyli kawałek asfaltu wiszacy na stalowych linach przemieszczajacy się nad rzeka od brzegu do brzegu. Wchodzi na niego 6 samochodowy osobowych jest szybki nie to co prom rzeczny, przejazd kosztuje jedyne 70p czyli ok 3zl za przejazd rowerem. Miałem już styczność z takim mostem w Walii przed Cardiff był on wybudowany w 1900 roku ale gdy ja przyjechałem wyglądał na zamknięty na dobre. Tym razem ten most latajacy działał i przewiozl mnie przez rzekę.
Mailem tez problem z bateria w telefonie, a telefon to moja jedyna mapa i kontakt z hostelami wrazie jak bym mail przyjechać bardzo późno. Tak wiec w połowie drogi padł mi telefon, nie wiem czemu w nocy nie naladowal się, sytuacje uratował McDonalds w którym znalazłem gniazdka :-)) tak wiec dzisiejsza jazda to początek ostry podjazd pózniej szukanie wyjazdu z miasta i jazda po mega obwodnicach a na koniec walka ze znikajaca bateria czyli walka z czasem aby jaknajszybciej jechać zwariowany dzień ale było warto :-)) Przejechalem dziś 111km, na moim liczniku jest teraz 1585km

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przygotowania do wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

