Jestem w Szkocji hurra :-)

Jestem w Szkocji, od dwoch dni. Jak narazie jest swietnie. Kocham Edynburg I festiwal a wjazd do Szkocji bardzo atrakcyjny, dzis gdy jechalem do Pitlochry przez Prerth myslalem prawie caly dzien o Edynburgu. Nie chcialem opuszczac tego miasta ale musze trzymac sie harmonogramu. W kazdym razor warto przyjechac tu Na coroczny festiwal to masa show eventow, komedie, dramaty, bruleska, horrory tak naprawde wszystko mozna zobaczy w reattach podczas festiwalu Na ulicach w czesci starego miasta. Ja mieszkalem w samym cetrum wiec wczoraj w tshircie do 11 wieczorem z tlumami(!) tlumami turystow brytyjskich ale I z hiszpani japoni Ito ogladalo pokazy ogni nad zamkiem w centrum oraz przemarsz tancerzy I innych. Jedenasta w nocy a Na ulicach tlumy ludzi. Festiwal konczy sie zawsze w piersza sobote wrzesnia I ten dzien jest najbardziej widowiskowy choc trudno mi to zrozumiec gdyz ja bylem w polowie festiwalu I bylo super!!!
Jeszcze dzis rano wlascicielka kawiarni w Edynburgu pomogla mi dobrac najepszy wyjazd z miasta, Na droge dala mi sok pomaranczowy, czy Ci ludzie Nie sa mili??? :))
Za Edynburgiem zminilem droge jechalem lasami rownolegle do rzeki aby przehechac mostem Quensferry Bridge. Dziki temu zobaczylem piekny zameczek, pola golfowe oraz wjechalem malej miescinki tuz przy Quensferry Bridge ktora swietowala swoj dzien byly kobzy, panowie w narodowych spodniczkach w krate, byly dziewczeta tanczace, przejazd startch samochodow. Pozniej byl most a zaostem trasa.
A wiec tak trzy razy mialem dzis detke przebita. Za pierwszym razem wymienilem detke Na parkingu w centrum handlowym gdyz gume zlapalem w miescie albo wczesniej. Po wymianie kupilem dwie detki. Za Perth do ktorego dotarlem o 16 I w ktorym wyminilem detke poniwnie mialem flake a bylem juz daleko Za miastem Na ruchliwej A1. Wiedzialem ze cos jest w mojej oponie wbite. Postanowilem wymienic nowa dete a tu ciach! Facetowie w sklepie zwrocilem uwage ze dal mi zly rozmoar detki wiec wymienil mi ja ale Za drugim razem Nie sprawdzilem tego ze dal mi dwie detki z we Tylem samochodowy!! Co mi z takiej detki! Na dodatel rozlalo sir byla juz 17. Na szczescie w nieszczesciu obok miejscami Gdzie stalem byl strumyk przy A1 sprawdzilem gdzie jest przebita moja detka, I zakleilem przebite miejsce tasma z B&Q. ! Ktora dal mi Krzysiek ojciec mojej dziewczyny :-)) Dzieki Krzyskowi I jego tasmie Nie musialem zatrzymywac samochodow Na trasie bo nic innego Nie pozostawalo. Przejechalem jedna mile I poniwnie to samo do tego ten deszcz a pozniej mgla. Tym razem zdjolem tasme I stwierdzilem ze skoro w samochodzie ta tasma bs przewodach dziala przy wysokich cisnieniach w przewodach paliwowych to w Rowerze musi dzialac. Detke okleilem bardzo starannie bez zagiec I zmarszczek Napieta tasm na maxa dookola detki, zrobilem kilka waskich paskow gdyz tasma jest zby szeroka do detki. Do tego wkleilem tasme do opony w miejscu Gdzie wystepuje przebicie. Napompowalem resztkami sil a pozniej gnalem 34 Na godzine przez ponad 20mil any dojechac o 20 do miasta mojego noclegu. Na dodatel dzis zrobilem ponad 130km 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przygotowania do wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

