Zdjęcia Part 2

To moi przyjaciele jakich poznałem w drodze do Tain Po prawej Victor po lewej jego i mój Przyjaciel którego imię zapomniałem, aż wstyd, bo przegadałem z Przyjacielem cały dzień pedałując przy dobrym tępię! Przyjaciel to niesamowity człowiek, wręcz bratnia dusza, doskonale się rozumieliśmy, Przyjaciel wyróżniał się dużym doświadczeniem ale i wielkim obiektywizmem na wiele spraw. Przyjaciel za rok będzie brał udział po raz 21 w znanych zawodach w UK polegających na wbieganiu na trzy najwyższe szczyty, jeden w Anglii, drugi w Walii i najwyższy w Szkocji. Jest to człowiek który daje przykład za którym teraz podażą jego syn, który w tym roku będzie brał pierwszy raz udział w tym samym maratonie po górach który jest na czas! Przyjaciel spał tego dnia pod łodzią w Cromatry na plaży, dzięki temu w nocy nie padało na jego śpiwór, Victor spal w hotelu, ja wiozłem prom i pojechałem dalej aby spać w Tain w zarezerwowanym guest housie 🙂 Następnego dnia obaj mieli dotrzeć do John o’Groat mam nadzieje że tam dotarli bo to miał być ich koniec podróży oraz mieli tam grać na jednym z najładniejszych pól golfowych w Szkocji :))) Przyjacielu i Victorze jezeli to czytacie to pozdrawiam Was serdecznie!!

A tu na zdjęciu ja z James H.J. Rattray który jechał lokalnymi drogami jechał aby zwiedzać i robić zdjęcia do portalu http://www.explorescotland.net na którym są informacje o wielu małych i ciekawych miejscach w Szkocji które łatwo przegapić i przez które ja jechałem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Przygotowania do wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

